יום רביעי, 20/10/2021י"ד חשון התשפ"ב

שעה: 00:00

מיקום: חדרה

מחיר: 130 ₪

event_img

"קהילה מטיילת" במתנ"ס רמת אליהו

חדרה עיר עם אנרגיה ובית חנה סנש

יציאה לסיור בשעה 07:00   יום רביעי 20.10.21 י"ד בחשון תשפ"ב

 

ארוחת בוקר עצמית

מוזיאון החאן בחדרה-סיור חווייתי  מומחז בחדרי הח'אן ההיסטוריים על ידי מדריך ושחקן . צפייה בסרט קצר אודות המוזיאון והמבנה ההיסטורי.

חוות חפציבה-חווה חקלאית מראשית חידוש ההתיישבות היהודית בארץ ישראל. המקום שננטש ב1929,שוקם ושוחזר ע"י חברת חשמל. במרכז מבקרים נצפה בתצוגה וסרט המאפשרים הצצה לעולם של ראשית המאה הקודמת, ונמשיך לבית המשאבות ההיסטורי ובו הדגמה דינמית של המשאבות שפעלו כאן בעבר.

 ארוחת צהריים עצמית

בתחנת הכוח "אורות רבין" בחדרה- חוויה ייחודית, בתצוגה חדשנית ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כולל סיור מודרך בשטח אתר תחנות הכוח.

מוזיאון חנה סנש בקיבוץ שדות ים, שנחנך במרץ 2021. נצפה בחיזיון אורקולי המספר את סיפור חייה, שליחותה ומותה של חנה סנש ונסייר באולם בו תערוכה הכוללת את סיפור חייהם של ששת הצנחנים האחרים שנרצחו בשליחות.

הטיול בהדרכת זהבה ברזילי

כדי לשמור על בריאותכם ובהתאם להנחיותמשרד הבריאות , נבקש להקפיד ולהצטייד  ב-2 מסיכות למשך היום, אלכוג'יל אישי, תעודת התחסנות או תעודת התו הירוק וחתימה על הצהרת בריאות. חובה לעטות מסכה בזמן הטיול.

הרשמה ניתן לבטל  עד ל5 ימים לפני המועד.  ביטול הרשמה  לאחר מועד זה יחויב במלאו התשלום.  במקרה של ביטול  הטיול יוחזר הכסף לחשבוןהבנק

 

מחיר הטיול- 130 הרשמה: במזכירות המתנ"ס 03-5219219   לברורים מירית , 03-5219206

למידע נוסף מלאו את הפרטים: